خرید جعبه مقوایی

خرید جعبه مقوایی برای بسیاری از تولید کنندگان و کارخانجات یک امر ضروری می باشد. جعبه مقوایی در صنایع مختلف کاربرد های بسیاری دارد که می تواند با مواد مقاوم و یا غیر مقاوم ساخته شود، که این متریال مورد استفاده بستگی به نیاز شما دارد. در بسته بندی محصولاتی با وزن پایین یا بسته بندی اولیه کالا به منظور حفظ ظاهر برای خرید جعبه های مقوایی بیشترین کاربرد را دارد.

کارتن دایکات

جعبه مقوایی چه ویژگی هایی دارد؟

یکی از ویژگی‌ های کارتن مقوایی قابل بازیافت ‌بودن آنها و سازگاری با محیط زیست می باشد. و همین موجب محبوبیت آن در صنعت بسته بندی شده است. به دلیل انکه کارتن های مقوایی فقط از مواد سلولزی و کاغذی ساخته می‌شوند، به راحتی و سریعا در طبیعت تجزیه خواهند شد. با داشتن این ویژگی مثبت کارتن مقوایی آن را می‌توان بارها بازیافت کرد و مجدد از آن محصولات مقوایی جدید تولید کرد.

دیگر ویژگی که جعبه مقوایی دارد، انعطاف‌پذیری بسیاری برای سفارش آن وجود دارد. به شکلی که می‌توان در هر اندازه ای که مشتری سفارش بدهد این جعبه‌ها تولید کرد. علاوه بر آن قابلیت‌های دیگری مانند تا شدن و باز شدن هم دارد. که همین ویژگی تا شدن به تولید‌ کنندگان و انبارداران این فضا را می دهد تا در کمترین فضای ممکن بیشترین تعداد کارتن را در انبارهای خود نگهداری کنند. و هنگامی که به کارتن ها نیاز داشتند، جعبه‌ها را باز کنند و از ان جهت بسته ‎بندی کالای خود استفاده کنند.

 

کارتن سه لایه به علت اینکه از جنس ورق های لاینر و فلوت متنوعی ساخته می شود؛ دارای میزان مقاومت مختلفی می باشد. در نتیجه خرید کارتن 3 لایه ای که از کیفیت و استحکام بالایی برخوردار باشد در امر بازاریابی و تبلیغات اهمیت بسیاری دارد. کارتن سه لایه از یک کاغذ موج دار در میانه و دو کاغذ صاف در کناره تشکیل شده است. کاغذ موج دار معمولا از کاغذهای بازیافتی تولید می شود. امروزه جهت تولید کاغذ های صاف کناری نیز از کاغذهای بازیافتی استفاده می شود هر چند که اگر از کاغذ های تازه تولید شود، کیفیت بالاتری خواهد شد

کارتن پنج لایه هم مانند کارتن سه لایه می باشد و تنها تفاوتی که دارد تعداد لایه ها و استحکام آن می باشد. این کارتن در برابر رطوبت و ضربه هم مقاومت بیشتری دارد.  شاخص ترین ویژگی این نوع کارتن ها، استفاده از آن ها جهت انبار کردن کالا های بزرگ برای طولانی مدت است. کارتن ۵ لایه از ۲ لایه فلوت و ۳ لایه لاینر تولید می شود که بر اساس استفاده نوع فلوت و کاغذ به کار رفته برای تولید ورق، کارتن مشخص می شوند.

انواع جعبه بسته بندی میوه در طرح های مختلف با ارتفاع حدود 2 متر با بهترین قیمت در تکین باکس تولید شده و به فروش می رسد. کارتن میوه با توجه به وزن و ابعاد، پس از ساخت نمونه و انجام تست های مقاومتی تولید می شود. مقاومت مناسب جعبه میوه در برابر ضربه و عوامل شیمیایی، رطوبت، دما، با ظاهری زیبا و همچنین بهداشتی بودن می توانا یکی از بهترین انتخاب ها جهت بسته بندی و همچنین صادرات انواع میوه ها باشد. تولیدات جعبه میوه های ایران مورد توجه کشور هایی که میوه به آن ها صادر می شود مثل ارمنستان، اذربایجان، عراق، روسیه، امارات و کشور های حومه خلیج فارس قرار گرفته است.

لمینت به طور کلی به معنای پوشش دادن و چسباندن می باشد.کارتن لمینت با توجه به نداشتن محدودیت در طرح و رنگ، عموما برای محصولات صادراتی مورد استفاده قرار می گیرد. البته محصولاتی هم در بازار داخلی هستند که با بسته بندی لمینتی عرضه می شوند. در کارتن لمینت ، از خدمات پس از چاپ مثل: یووی، سلفون، ورنی، طلاکوبی، برجسته سازی و غیره مورد استفاده قرار می گیرد تا جذابیت ظاهری و زیبایی کارتن را به حداکثر خود برساند

خرید جعبه مقوایی

استفاده از جعبه های مقوایی چه مزایایی دارد؟

  • جعبه مقوایی دارای قابلیت چاپ و گرافیک بهتری می باشد که از گزینه های چاپ مانند دیجیتال، چاپ لیتو و صفحه پشتیبانی می نماید. در نتیجه نمی توان از آنها به عنوان ابزاری موثر برای بازاریابی و تبلیغ برند استفاده نمود. شرکت ها می توانند اطلاعات محصول، لوگو، آدرس تماس و دیگر جزئیات تبلیغاتی خود را در جعبه ها چاپ کنند تا به این شکل برای مشتریان بیشتر دیده شوند.
  • قیمت جعبه مقوایی بسیار مقرون به صرفه است زیرا ماده اولیه مورد نیاز جهت ساخت جعبه های مقوایی ارزان و به راحتی در دسترس می باشد. آنها مقرون به صرفه ترین راه حل برای بسته بندی و حمل و نقل هستند.
  • جعبه های مقوایی موج دار از محصولات حمل شده محافظت می کنند. ترکیبی از کیفیت سفتی و بالشتکی باعث می شود که آنها در هنگام حمل و نقل و حرکت قدرت را تحمل کنند.
  • وزن سبک جعبه های مقوایی باعث می شود تا هنگام بسته بندی ، بارگیری و تخلیه آنها به راحتی کنترل و جابجا شوند.

 چاپ در خرید جعبه مقوایی :

برای خرید جعبه مقوایی شما میتوانید چاپ بر روی جعبه هم انجام دهید که این چاپ ها از انواع های مختلفی برخوردار هستند که شما میتوانید چاپ مورد نظر خود را انتخاب کنید و بر روی جعبه مقوایی خود اعمال کنید که این چاپ ها از جمله چاپ تک رنگ تا 4 رنگ ، لمینت کردن جعبه مقوایی و یا روکش لمینت ،مقوای پشت سفید و پشت طوسی ، مقوای رنگ دارد ، روکش افست مقوا ، رویه سلفون حرارتی ، رویه برجسته و طلاکوب یا نقره کوب می باشند که با توجه به انتخاب شما تکین باکس چاپ شما را انجام میدهد.

مراحل سفارش کارتن مقوایی

  1. گرفتن ابعاد و مشخصات توسط کارشناسان تکین باکس
  2. طراحی اختصاصی با رعایت اصول گرافیکی 
  3. گرفتن چاپ مورد نظر و لیتوگرافی
  4. تولید ورق کارتن دلخواه مشتری
  5. لمینت کردن روکش مورد نظر 
  6. انجام برش خم و تا کردن جهت شکل دادن به جعبه 
  7. چسب و منگنه زدن داخل کارتن 
  8. بسته بندی کارتن تولید شده 
  9. ارسال محصول به دست مشتری

نحوه خرید جعبه مقوایی از تکین باکس

به تکین باکس مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنید. مدل جعبه مقوایی با ابعاد را جهت سفارش مشخص کنید و سپس اقدام پرداخت کنید. اگر قصد سفارش کارتن اختصاصی دارید طرح مورد نظرتان را در اختیار ما بگذارید و به طراحان اختصاصی ما بسپارید. سپس ما با توجه به سفارش شما انبار را چک می کنیم، در صورت موجود بودن کالای مورد نظر به شما تحویل داده می شود. و در غیر این صورت سفارش شما ثبت می شود و در سریع ترین زمان ممکن تولید می شود. در بدترین حالت پس از سه روز کاری محصول بدست مشتری می رسد.

 مدل جعبه مقوایی و قیمت:

برای خرید جعبه مقوایی باید به مدل انتخابی خود دقت کنید. برای مثال قیمت جعبه مقوایی کفش از قیمت خرید جعبه مقوایی کیبوردی پایین تر می باشد. این موضوع به دلیل همان ویژگی جعبه کیبوردی که درب قفل شونده دارد است.

خرید جعبه مقوایی

خرید جعبه مقوایی به صورت حضوری و اینترنتی با مراجعه به سایت های فعال در حوزه کارتن سازی امکان پذیر است. جهت استعلام قیمت خرید جعبه مقوایی باید هنگام سفارش دهی ابعاد مورد نظر خود را مثل طول، عرض و ارتفاع به کارشناس سفارش گیرنده اعلام کنید. تولید کارتن بسته بندی به صورت جعبه های مقوایی فانتزی، کارتن لمینت و دایکاتی انجام می شود.
کارتن سازی تهران و کارتن سازی کرج ،صنایع چاپ و بسته بندی و کارتن تکین باکس با چندین سال تجربه در صنعت کارتن سازی و ساخت انواع جعبه مقوایی، لمینت و دایکاتی، و ساخت کارتن سه لایه و کارتن پنج لایه با فلوت های E,B,C از پرسنلی متخصص و ماشین آلات به روز برخوردار است. تکین باکس در اطراف کرج و تهران هم (کارتن سازی در کرج کمالشهر) (کارتن سازی شهریار) آماده خدمات رسانی به مشتریان می باشد.

 

 

فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران پنهان خواهند شد. برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
  • Attributes
  • Custom attributes
  • Custom fields
برای پنهان کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک کنید
مقایسه
برای مشاوره رایگان تماس بگیرید