کارتن سازی شهریار

شرکت کارتن سازی شهریار (تکین باکس) تولید کننده انواع کارتن صادراتی، کارتن میوه، کارتن لوازم خانگی ،کارتن، کارتن لوازم برقی، 3 لایه ،کارتن 5 لایه و … می باشد. که می توانید با نازل ترین قیمت آنها را تهیه کنید.
این شرکت در راستای تولیدات کارتن بهترین خدمات را به مشتریان ارائه داده و به دلیل کیفیت در تولید و تجربه چندین ساله خود، توانسته لقب بهترین کارتن سازی در شهریار، کارتن سازی تهران و کارتن سازی کرج را از آن خود کند. همچنین علاوه بر آن کارتن سازی در کرج کمالشهر هم از دیگر لوکیشن های کارتن سازی کرج می باشد.

 

کاربرد کارتن مقوایی

  • صنایع پلیمری
  • صنایع مواد شیمیایی
  • صنایع مربوط به نوشت افزار و کتاب
  • کارخانه های تولید کننده لوازم الکترونیکی
  • صنایع حمل و نقل  و ارسال بسته های پستی و سفارشی
  • صنایع فعال در زمینه بسته بندی، توزیع و پخش محصولات مختلف

صنایعی که به آن اشاره شد، متداول ترین صنایع مرتبط با تولید و فروش جعبه مقوایی هستند.
در ذکر اهمیت خرید جعبه مقوایی و صنعت کارتن سازی همین نکته کافی است که تمامی کارآفرینان، قسمتی از سرمایه خود را جهت خرید کارتن تولیدات کنار می گذارند.

کارتن سازی تهران

 

طراحی کارتن در کارتن سازی شهریار

 

طراحی کارتن نقشی بسیار مهمی در فروش محصولات کارتن سازی شهریار دارد. کارتن‌ ها به‌ دلیل انعطاف‌ پذیری بالایی که دارند، موجب می‌شود طراحان های طرح های خاص تری ارائه دهند. در جوامع کنونی Design Packaging جایگاه ویژه ای دارد. تولیدکنندگان و طراحان این حیطه سعی دارند برای محصولات خود طراحی‌ بسته بندی نوینی ارائه کنند.
با طراحی بسته بندی زیبا و هوشمندانه، و همراه با آن تبلیغات خوب، می توانید فروش خوبی داشته باشید. و قسمتی از این تبلیغات را می‌توان اجرا نمود.
به‌ علت اهمیت بالای این کار، باید در انتخاب شرکت‌ های ارائه دهنده خدمات طراحی بسته بندی بسیار توجه داشته باشید.

استفاده از کارتن در صنایع بسته بندی چه مزایایی دارد؟

در تولید کارتن و خرید آن نیازی به پرداخت هزینه های هنگفت نیست و برای افراد به صرفه می باشد. علاوه بر آن به علت سبک بودن کارتن، قابلیت حمل و نقل آن از مزایای مهم آن بشمار می رود. می توان گفت کارتن به علت قابلیت تولید در ابعاد مختلف، استفاده از طراحی، چاپ، چاپ لوگو و برند خاص، به فروش محصولات و بازاریابی کمک بسیاری کرده است. به طور کل کارتن ها از محصولات در برابر ضربه و آسیب جلوگیری می کند و مقاومت خوبی دارد. بدلیل آنکه کارتن که یک محصول قابل بازیافت بوده، استفاده از آن موجب اسیب به محیط زیست نخواهد شد.

باید به این نکته توجه داشته باشید که تولید یک کارتن یا بسته بندی مناسب و با کیفیت علاوه بر محافظت از کالای مشتری موجب رضایت و افزایش فروش شرکت ها خواهد شد. این روش یکی از بهترین روش های حفظ مشتری برای شرکت های تولید کننده کارتن می باشد. زیرا شرکت ها با بسته بندی زیبا و با کیفیت فروش بهتری خواهند داشت و این موضوع باعث می شود که مشتری دائمی جذب کنند. به نوعی می توان گفت شکیل بودن بسته بندی تاثیر مستقیم بر افزایش فروش خواهد داشت.

تولیدات کارتن سازی شهریار

کارخانه های کارتن سازی شهریار با توجه به ظرفیت و توان دستگاه ها و خط ورق سازی می توانند انواع کارتن سه لایه , کارتن پنج لایه را تولید می کند.
که در مقالات جداگانه درباره کاربرد، نحوه تولید و … هر کدام از آن ها صحبت کرده ایم که اگر تمایل داشته باشید می توانید مقاله مربوط به هر کدام را مطالعه کرده و اطلاعات کسب کنید. کارتن های دیگری هم در کارتن سازی شهریار تولید می شوند مثل کارتن لمینت، کارتن میوه و … که استفاده از آنها در بسیاری از مشاغل ضروری می باشد.

با طراحی بسته بندی زیبا و هوشمندانه، و همراه با آن تبلیغات خوب، می توانید فروش خوبی داشته باشید. و قسمتی از این تبلیغات را می‌توان اجرا نمود.
به‌ علت اهمیت بالای این کار، باید در انتخاب شرکت‌ های ارائه دهنده خدمات طراحی بسته بندی بسیار توجه داشته باشید.

اجزای تشکیل دهنده کارتن در کارتن سازی شهریار چیست ؟

کارتن ها از مواد مقوا، دوبلکس، کرافت سفید بازیافت شده و پلاستیک های متنوع دیگر یا کامپوزیت در دست تولید قرار میگیرند.بعضی از آنها برای غذا تلید شده اند.
بسیاری از کارتن ها از یک تکه مقوا در دست ساخت قرار داده می شوند.
بسته به احتیاج، می توان این مقوا را واکس زد و یا با پلی اتیلن پوشاند تا مانع رطوبت گردد.
امکان دارد حاوی یک محصول مایع باشد یا یک پودر را خشک نگه دارد.

 اصلی ترین دستگاه های خط تولید کارتن سازی شهریار

  • دستگاه ورق سازی.
  • دستگاه چاپ 
  • دستگاه دایکات
  •  دستگاه چاک دستی.
  • دستگاه لب چسب.
  • دستگاه لمینیت دستی و اتومات.
  • دستگاه تسمه کش.
  • دستگاه منگنه.
  •  دستگاه چاپ نیمه اتومات
  • دستگاه خط کش برش.
  • دستگاه شیتر.

تولید کارتن بسته بندی در کارتن سازی شهریار

بسته بندی یکی از صنعت های مهم و به روز دنیا صنعت می باشد که در کشور ما یعنی ایران یک صنعت خوب و پیشرفته محسوب می گردد.  زمانی که برای بسته بندی از کارتن مورد استفاده قرار می دهیم علاوه بر زیبایی که به محصول می بخشد باید به اندازه ای محکم و دارای استحکام باشد که در زمان باربری و طی مسافت طولانی باث  سالم ماندن  و ایمن بودن محصول شود.شرکت کارتن سازی تکین باکس با جلب رضایت مشتری در این زمینه دارای فعالیت می باشد و کارتن های بسته بندی مطابق با نظر و سلیقه مشتری در تیراژ مد نظر به تولید می رساند و بدون واسطه به دست مشتری می رساند.

کارتن سازی تکین باکس

این شرکت یکی از بهترین کارخانه های تولید کننده انواع کارتن با کیفیت در کشور می باشد. شما می توانید نمونه محصولات و خدمات این شرکت را در سایت تکین باکس مشاهده کنید. و با آن ها برای سفارش محصول در تماس باشید. کارخانه کارتن سازی تکین باکس در کرج یکی از بزرگ ترین وبهترین شرکت های های صنعت تولید کارتن و چاپ و بسته بندی می باشد. تکین باکس مجهز به بروزترین دستگاه ها و ماشین آلات صنعت کارتن سازی مجهز می باشد. ما علاوه بر داشتن سرعت و ظرافت در تولید محصول، با دیدگاهی پیشرفته و توسعه صنعت چاپ و بسته بندی کشور مزیت رقابتی ایجاد خواهیم کرد.

کارتن سازی ارزان شهریار

اگر شما به دنبال کارتن سازی شهریار هستید که هزینه مناسبی هم داشته باشد، و ارزان و با کیفیت باشد، شرکت کارتن سازی تکین باکس می تواند خدمات مورد نظرتان را به شما ارائه دهد. با حذف واسطه ها شما مستقیم با خود کارخانه کارتن سازی در ارتباط خواهید بود و این موضوع موجب می شود جعبه مقوایی دلخواهتان را با قیمت کم تری تهیه کنید. مهم ترین فاکتور تعین کننده کیفیت در ساخت کارتن نوع کاغذ است. زیرا بر اساس نوع و کیفیت کاغذ شما می توانید کارتن موردنظرتان را خریداری کنید.

اصول طراحی کارتن در کارتن سازی شهریار

از مهم ترین مراحل  بازاریابی و جذب مشتری کارتن محسوب می شود. طبق همین موضوع بهتر می باشد در طراحی ظاهر کارتن ذوق و سلیقه‌‌ی زیادی به خرج دهید. علاوه بر زیبایی رابط کاربری آسان کارتن نیز بسیار پر از اهمیت می باشد. در کنار زیبایی بهتر است سادگی طرح کارتن نیز حفظ گردد زیرا طرح های شلوغ قادر هستند ذهن را سردرگم کرده و انتخاب را برای مشتری سخت تر نمایند.

امکان دارد افراد به میزان اهمیت نوع طراحی یک کارتن بسته‌بندی اهمیت ندهند و فکر کنند این بخش یکی از قسمت‌های فرعی کارتن بوده و نیازی نیست وقت و هزینه برای آن صرف گردد. اما اگر برای طراحی ابعاد و فرم کارتن همچنین طرح چاپ شده بر روی کارتن از یک طراح مجرب کمک بگیرید بسیار می‌تواند در بازاریابی وسیله‌ی شما یاری برساند.

سوالات متداول کارتن سازی شهریار

کارتن سازی تکین باکس ، آماده ارائه خدمات‌ به مشتریان محترم با کم ترین قیمت می‌ باشد. محاسبه قیمت کارتن در تکین باکس به این شکل است که با در نظر گرفتن طول و عرضی که مشتری برای کارتن سفارش می دهد. و قیمت ورق خام کارتن این مبلغ محاسبه می شود و قیمت نهایی کارتن بدست می آید.

جهت خرید جعبه مقوایی در شرکت کارتن سازی تکین باکس باید مواردی مثل مدل جعبه، ابعاد کارتن (طول، عرض، ارتفاع)، نوع پوشش، تعداد تیراژ جعبه و نوع چاپ برای خرید جعبه به صورت دقیق مشخص شود.

جهت خرید کارتن از کارتن سازی تکین باکس به دو روش می تانید اقدام کنید. روش اول مراجعه حضوری بوده که می توانید به کارتن سازی تهران، کارتن سازی کرج و کارتن سازی در کرج کمالشهر مراجعه کنید. که همه موارد و جزئیات سفارش ثبت می شود و کارتن تولید شده و بدست شما می رسد.روش دومی که جهت خرید جعبه مقوایی وجود دارد ثبت سفارش از طریق سایت کارتن سازی تکین باکس می باشد. 

برای پایین آوردن هزینه ساخت کارتن برای استارت آپ ها و کسانی که تولید کننده هستن اطلاعات قالب های موجود در بانک قالب کارتن سازی شهریار در  پنلی به نام قالب آماده کارتن در سایت قرار داده شده است. مشتریان قادر هستند سایز مورد نظر خود را در بین قالب های موجود با هر تلرانسی که میخواهند جستجو نمایند و سفارش خود را ثبت کنند. توجه داشته باشید که استفاده از قالب کارتن آماده می تواند هزینه اولیه را تا حد زیادی پایین بیاورد.

بیشتر مواقع نوع کارتن و ترکیب آن بر اساس اندازه محصول و وزن آن انتخاب می گردد هر قدر اندازه و وزن کالا افزایش یابد باید کارتنی با مقاومت بیشتر انتخاب گردد.

در این مواقع مشتری متناسب با هزینه ای که می کند؛ کارتنی با کیفیت و استقامت مناسب تحویل می گیرد. اکثرا سه دسته کارتن در کارتن سازی استفاده می شود که به شرح زیر می باشد:

– کارتن استاندارد: کارتن سه لایه فلوت B و فلوت C که درجه مقاومت لبه های آن در برابر مچاله شدگی ۳۲ ست وزن آن نباید بیشتر از ۳۰ کیلوگرم و ابعاد کلی آن بیش از ۱۹۰ سانتی متر باشد.

– جعبه های محکم: کارتن های ۳لایه فلوت E که درجه مقاومت لبه های آن در برابر مچاله شدگی ۴۴ ست. وزن آن نباید بیشتر از ۴۳ کیلوگرم و ابعاد کلی آن بیش از ۲۴۰ سانتی متر باشد.

– جعبه های فوق العاده محکم: کارتن های ۵ لایه در فلوت های BC و EB که درجه مقاومت لبه های آن در برابر مچاله شدگی حداقل ۵۱ ست. وزن آن نباید بیشتر از ۵۴ کیلوگرم و ابعاد کلی آن بیش از ۲۶۶ سانتی متر باشد.

فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران پنهان خواهند شد. برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
  • Attributes
  • Custom attributes
  • Custom fields
برای پنهان کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک کنید
مقایسه
برای مشاوره رایگان تماس بگیرید