کارتن سازی کرج

کارتن سازی کرج ،صنایع بسته بندی و کارتن تکین باکس با سال ها تجربه در صنعت کارتن سازی و ساخت انواع کارتن لمینت و دایکتی، مقوایی و تولید کارتن های سه لایه و پنج لایه با انواع فلوت ها و مجهز به دستگاه های فلکسو 4 رنگ از پرسنلی با تجربه و ماشین آلات به روز برخورداری می باشد. که افتخار تولید محصولات با کیفیت و خدمتگزاری به مشتریان عزیز را دارا است. مهم ترین هدف شرکت کارتن سازی تکین باکس رضایت مشتریان محترم بوده و به همین دلیل بهترین خدمات ارائه می شود. تکین باکس یکی از شناخته شده ترین کارتن سازی تهران و کارتن سازی کرج می باشد.

جنس کارتن از چیست؟

کارتن سازی در کرج

اکثرا در کارتن سازی از کاغذ استفاده می شود. اما نکته حائز اهمیت جنس کارتن انواع کاغذ کارتن سازی است. مسلما با افزایش کیفیت کاغذ به همان شکل کیفیت جنس کارتن هم بالا می رود. جنس کاغذ هنگام چاپ اهمیت خود را نشان می دهد. زیرا کاغذ هایی که از آخال بی کیفیت تولید می شوند هنگام تولید مسئله به وجود می اورد.

اجزای تشکیل دهنده کارتن در کارتن سازی کرج چیست ؟

کارتن ها میتوانند با استفاده از مواد های زیادی در دست تهیه بگذاریم از جمله:
مقوا، دوبلکس، کرافت سفید بازیافت شده و پلاستیک های متنوع دیگر یا کامپوزیت .

یکسری از این مواد ها درجه غذایی دارن که قابلیت ان ها این است با غذا تماس مستقیم برقرار کنند.
اکثر کارتن ها با یک تکه مقوا درست شده اند.
بسته به احتیاج، می توان این مقوا را واکس زد و یا با پلی اتیلن پوشاند تا از رطوبت جلوگیری گردند.
ممکن است حاوی یک محصول مایع باشد یا یک پودر را خشک نگه دارد.

طراحی در کارتن سازی کرج

برای جعبه های کارتنی و مقوایی طراحی گرافیکی چاپ بسیار دارای تفاوت می باشد و با طراحی یک بروشور، بنر و یا هر نوع طرح مسطح دیگری می باشد.
در طراحی های مربوط هستند با بسته بندی محصول تمامی جوانب شکل هندسی جعبه باید در نظر گرفته گردد.

خط های برش، خط های تا شدن و همه زبانه های قفل و سوراخ ها میتوانند تاثیر چشمگیری در بر هم زدن یا زیبایی بیشتر طرح و بسته بندی با توجه به اهمیت موضوع طراحی در تولید یک بسته بندی جذاب و ماندگار صنایع چاپ و بسته بندی تکین باکس اقدام به ایجاد تیم چاپ و طراحی متخصص چاپ کرده و جدا از اجرای طراحی، امکان مشاوره رایگان برای مشتریان نیز فراهم می باشد.

تولید کارتن بسته بندی

یک صنعت مهم و به روز دنیا صنعت بسته بندی است که یک صنعت خوب و پیشرفته محسوب می شود. اگر بخواهیم یکی از اصلی ترین زیر مجموعه های صنعت بسته بندی را نام ببریم می توانیم صنعت کارتن سازی را بگوییم. زیرا در زمینه تولید و ساخت انواع کارتن های بسته بندی در حجم بالا و قیمت مناسب حرفی برای گفتن دارد.

چرا خرید جعبه مقوایی ضروری است؟

  • محافظت مناسب از محصولات و کالا ها
  • قابلیت استفاده از تبلیغات بسته بندی
  • چاپ پذیری و طراحی کارتن
  • در دسترس و ارزان بودن
  • قابلیت بازیافت

تولید کارتن ساده در کاتن سازی کرج

کثزا کاتن ساده به درخواست مشتری به تولید میرسد شکل ظاهری این کارتن ها یا به صورت مربع و یا مستطیل می باشد که این نوع کارتن های ساده را با نام کارتن مادر نیز می شناسند.
میزان استحکام و مقاومت آن ها بر اساس تعداد لایه به کار برده شده می باشد که ممکن است ۳ لایه، ۵ لایه و یا ۷ لایه باشد که هر چه تعداد لایه های استفاده شده بیشتر باشد به طبع مقاومت و استحکام بیشتری دارد.
این کارتن ها قابلیت داشتن چاپ و حتی لمینیت را نیز دارند و در بعضی موارد کلا بدون چاپ نیز مورد استفاده قرار داده می شوند.

کارتن میوه

خرید کارتن میوه را می توانید به صورت مستقیم از صنایع بسته بندی ،چاپ و کارتن سازی تکین باکس انجام دهید. با سفارش نوع محصول مورد نظر به کارشناسان و یا در صورت نیاز به ابعادی اختصاصی با مشخص کردن ابعاد طول، عرض و ارتفاع می توانید قیمت نهایی را جهت خرید کارتن میوه دریافت کنید. کارتن های بسته بندی به صورت لمینتی و چاپی و دایکاتی و یا برای جعبه های فانتزی به صورت جعبه مقوایی با قیمت های مناسب در تیراژهای مختلف تولید می شوند. عموما به کارتن های میوه، کارتن میوه صادرتی می گویند. زیرا اکثر استفاده از آن برای صادرات میوه می باشد. جهت خرید کارتن میوه به کارتن سازی کارتن سازی شهریار و کارتن سازی تهران  مراجعه کنید.

کارتن سازی ارزان

تکین باکس سرکت کارتن سازی ارزان و با کیفیت در کرج می باشد. با حذف واسطه ها شما به طور مستقیم با خود کارخانه تولید کننده کارتن ارتباط میگیرید و این موضوع سبب میگردد شما کارتن را با قیمت ارزان‌تری تهیه کنید. قیمت کارتن سازی کرج بستگی به نوع کارتن تعداد کارتن و چاپی بر روی ان انجام می شود بستگی دارد و شما با انتخاب خود کارتن خود را سفارش می دهیدو شما میتوانید برا اساس نوع و کیفیت کاغذ کارتن ارزان یا گرانی داشته باشید.

همه چیز درباره کارتن سازی

در صنعت بسته بندی کارتن از محصولات اصلی می باشد. در حال حاضر بسیاری از تولید کنندگان کارتن را به عنوان یک بسته بندی لوکس و مقاوم برای محصولات خود استفاده می کنند.

کارتن ها در انوع مختلفی تولید می شوند. که از اصلی ترین آن ها کارتن سه لایه و کارتن پنج لایه است. کارتن سه لایه از سه لایه کاغذ ساخته شده که دو لایه رویی و زیری آن کاغذ صاف یا کاغذ لاینر می باشد و برای لایه میانی آن از کاغذ کنگره دار یا فلوتینگ مورد استفاده قرار می گیرد. کارتن ها پس از تولید نیاز به چاپ دارند. چاپ ها به دو نوع چاپ فلسکو که برای کارتن های معمولی و کارتن لمینت است تقسیم می شوند.

آیا از کارتن سازی کرج سفارش قالب آماده کارتن را نیز ممکن می باشد؟

 مشتریان می توانند سایز مورد نیاز خود را در بین قالب های موجود با هر تلرانسی که مد نظر دارند جستجو کنند و آن را سفارش دهند. توجه داشته باشید که استفاده از قالب کارتن آماده قادر است هزینه اولیه را تا حد زیادی پایین بیاورد.

چگونه در کارتن سازی کرج قیمت را محاسبه کنیم؟

برای حساب کردن ورق به کار رفته برای تولید کارتن در کارتن سازی کرج میتوان از از فرمول زیر مورد استفاده قرار داد:
طول کارتن × عرض کارتن × قیمت ورق خام کارتن = قیمت ورق کارتن

برای ثبت سفارش در کارتن سازی کرج چه مواردی را باید در نظر گرفت؟

هنگام ثبت سفارش در کارتن سازی باید موارد مانند ابعاد محصول(طول، عرض، ارتفاع) ، مدل جعبه ، نوع چاپ ، نوع پوشش ، تعداد تیراژ جعبه برای ثبت سفارش کارتن بسته بندی بصورت دقیق مشخص گردد.

شرکت کارتن سازی تکین باکس

شرکت کارتن سازی تکین باکس علاوه بر سفارش گیری کارتن سازی کرج عزیزانی هم که ساکن تهران می باشند می توانند برای سفارش های خود با تکین باکس در ارتباط باشند. کارتن سازی تهران، کارتن سازی شهریار و کارتن سازی در کرج کمالشهر صنایع چاپ و بسته بندی بیش از 1دهه تجربه در صنعت کارتن سازی و ساخت انواع کارتن لمینت و دایکتی، کارتن های مقوایی، و ساخت کارتن های سه لایه و پنج لایه با فلوت ای مختلف و مجهز به دستگاه های فلکسو 4 رنگ با سابقه ای پایدار و برخورداری از پرسنلی مجرب و ماشین آلات روز چاپ و بسته بندی آماده خدمات رسانی به مشتریان عزیز می باشد.

فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران پنهان خواهند شد. برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
  • Attributes
  • Custom attributes
  • Custom fields
برای پنهان کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک کنید
مقایسه
برای مشاوره رایگان تماس بگیرید